Return & Exchange

We controleren de goederen op vooraf bestelde kwaliteit voor aflevering en leveren een trackingnummer voor alle geleverde producten. In onze winkel is uw tevredenheid onze hoogste prioriteit voor zakelijke langetermijnrelaties tussen ons. We bieden een terugkeerbeleid voor klanten die niet tevreden zijn met hun producten. Er zijn enkele richtlijnen die moeten worden gevolgd om de retour / uitwisseling soepel te laten verlopen.




1. Hoe u terugstuurt, stuur ons dan eerst een e-mail voor het retouradres en een retournummer, zonder welke retouren niet worden geaccepteerd. En lees eerst het volgende beleid:




A. Stuur ons een e-mail voor terugbetaling of omruiling binnen 3 dagen na aankomst, vermeld een reden voor terugkomst en maak tegelijkertijd een foto voor onze referentie.




B. Controleer na het bestellen van het pakket zorgvuldig uw bestelde artikel. Als u een product van slechte kwaliteit of een ander product dan het door u bestelde product hebt ontvangen, maak dan foto's van het artikel en stuur het binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terug. U moet de producten in de originele verpakking retourneren. Dan sturen we u een nieuw item of geven we u een terugbetaling.




C. Als u het product alleen wilt retourneren omdat u het niet wilt, houd er dan rekening mee dat de retourkosten voor uw rekening zijn. U moet de producten in de originele verpakking retourneren en de producten mogen niet zijn gebruikt (verwacht te proberen). De originele verzendkosten worden niet gerestitueerd.




D. Het onderwerp is uw verantwoordelijkheid totdat het ons bereikt. Voor uw belangen, raden we aan uw pakket terug te sturen via een traceerbare methode.

E. De inköpta produkterna kommer inte att repareras, ersättas eller återlämnas gratis om dess kvalitetsproblem orsakas av mänskliga faktorer eller undvikande skador.


2. Om du vill returnera den beställda produkten, bifoga en anteckning med följande information:


1) Beställningsnummer


2) Produktkod / Produktnamn


3) Detaljer om orsaken till din utbyte


4) Återbetalning eller utbyte som lösning


Återbetalningar kommer endast att krediteras till den ursprungliga betalningsformen. En återbetalnings- och hanteringsavgift på 5% kommer att dras av från återbetalningen. Utbytet kommer att skickas ut först efter det att det returnerade objektet har mottagits. När vi får ditt retuned paket kommer vi att kontakta dig. Vänligen ta upp till 15 arbetsdagar från det datum då vi mottar din retur för att behandla din retur eller utbyte.